Artikelpresentatör

FAQ SERV-E-GO Support och felsökning

Innehållspublicerare

Har jag tillgång till min kunds installation när som helst?

När din kund har godkänt tjänsten kan du när som helst komma åt den detaljerade bilden av kundens installation genom att logga in på verktyget. Om du vill göra ändringar i kundens installation...

Kan jag göra ändringar utan kundens samtycke?

Nej, du kan inte göra några ändringar utan att först få din kunds samtycke. När din kund har gett dig tillgång till verktyget för att göra ändringar, sparas de utförda ändringarna och skickas...

Behöver jag hjälpa min kund att felsöka de produkter som kunden har lagt till efter den första installationen?

Nej, det här verktyget kräver inte att du hjälper din kund att felsöka de produkter som kunden har valt att lägga till själv efter den första installationen. Du kommer ändå att se dessa...

Kan jag delegera kundservicen till en annan installatör?

Verktyget tillåter inte att du överför en installation till en annan installatör. Men en TaHoma kan tilldelas en annan installatör om det behövs den nya installatören kommer då att kunna komma...